Servis a podpora

Podpora IT, konzultace, helpdesk

Zajišťujeme kompletní outsourcing IT infrastruktury malých a středních firem bez ohledu na to, zda jsme IT technologie předtím dodávali nebo je dodal někdo jiný. Nezáleží také a tom, zda se jedná o nový systém, nebo o systém, který byl již nějakou dobu provozován. Záleží pouze na požadavcích zákazníka. Iniciaci servisních služeb vždy předchází audit IT infrastruktury, zjišťování historie dosavadního provozu a požadavků na zajištění správy nebo podpory.

  • správa serverů na platformách Linux, Solaris, Windows, CheckPoint, poradíme si i s dalšími unix-like systémy. Orientace na firewall, antispam, file server, VPN řešení
  • ovládáme virtualizované infrastruktury na hlavních virtualizačních technologiích jako VMware, XEN, KVM, Solaris zones.
  • provoz a správa Sun/Oracle Portal, Access Manager, Identity Manager, Directory services
  • provoz a správa aplikací, aplikační support
  • správa síťových prvků
  • monitoring spravovaných systémů a služeb
  • správa a provoz zálohovacích řešení Bacula, Bareos, Symantec NetBackup, EMC Legato, StorageTek a dalších
  • poradíme vám s Mac OS X
  • máme zkušenosti s provozem účetního sw Abra nad OS Linux

Rozšířená podpora IT řešení

Zajišťujeme podporu řešení implementovaných v rámci implementačních projektů nebo projektů systémové integrace. Naše podpora může nebo nemusí obsahovat produktovou podporu jednotlivých komponent/produktů od jednotlivých dodavatelů. V každém případě rozšířená podpora jde nad rámec klasické podpory produktové, která je sice nutnou podmínkou, ale rozšířená podpora přidává podporu celého řešení, které je z jednotlivých produktů složené.

  • Podpora s charakterem opakovaných činností–max. 10 hod./měs. – 5.000,- / měs Řešení incidentů v režimu 5x8 (odezva do 4 hod.) – cca 40.000,- Kč /měs. Řešení incidentů v režimu 7x24 (odezva do 4 hod.) – cca 90.000,- Kč / měs. Konzultační podpora – max. 10 hod./měs – cca 6.000,- / měs.
  • Výše uvedené rozsahy podpory a tomu odpovídající ceny jsou pouze orientační, konkrétní smlouvu a její rozsah podpory je možno ušít na míru a na přání zákazníka.
  • Hodinová sazba v režimu 5x8 – 2.000,- Kč (nad rámec paušálních hodin) Hodinová sazba v režimu 7x24 – 4.000,- Kč (nad rámec paušálních hodin).